Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – közölte hétfőn az Igazságügyi Minisztérium. A tárca közleménye szerint az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott.
Korábban a Ryanair ellen is indult vizsgálat, aminek a végén meg is büntették a céget.
Kiderültek a részletek: harminc napja van a Ryanairnek, hogy fizessenAz ír fapadosnak legkésőbb szeptember elejéig át kell utalnia a háromszázmilliós bírságot. |
A Wizz Air elleni panaszok szerint
a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és -törlések esetén, nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak,
nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat, valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a fogyasztók jogait.
Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a fogyasztók és családok jogainak védelme érdekében.
Törölték a járatot, visszakaphatom a pénzem?A reptéri káosz idején érdemes feltenni a kérdést, hogy mire vagyunk jogosultak járattörlés esetén. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.