A magyar fogyasztók keresik azokat a módszereket, hogy hogyan védekezzenek az élelmiszerek drágulása ellen – mondta el a Növekedés.hu-nak Turcsán Tünde, a GfK Hungária FMCG-üzletágigazgatója.
Nem csak az üzletek között válogatnak, a korábbiaknál messzebb is hajlandók elutazni egy-egy bevásárlásért, igaz, ez sem feltétlenül jó választás, hiszen az üzemanyagot is meg kell fizetni.
A vevők jellemzően a megszokott áruk olcsóbb verzióit keresik. A GfK Hungária júniusi felmérésében a háztartások negyede mondta, hogy az élelmiszer- és a vegyiáru-vásárlásokon is szeretne, illetve tervez spórolni, de már azóta is akadtak változások. Az élelmiszerek közül leginkább a friss húsról, az édes és a sós snackekről és a tejtermékekről mondanak le a legnagyobb arányban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.