Újabb hét helyen indít szintrehozási munkálatokat az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. – közölte a hazai autópálya-hálózat jelentős részét tavaly szeptember óta üzemeltető társaság.
Ezzel már 22 helyszínen dolgoznak a cég munkatársai, többek között az M1-es, M3-as, M30-as, M7-es és az M15-ös gyorsforgalmi utakon folynak munkálatok.
Május 15-től pedig megkezdik az M0-s és az M1-es csomópontjának felújítását, amelyet a kollektorágtól a körforgalomig várhatóan teljes szakaszon lezárnak.
A 20. heti munkálatok adatai (indulás dátuma, gyorsforgalmi út száma, munkavégzés helye, munka jellege):
2023. 5. 15. M1–M0-s csomópont – 14–16 kilométerszelvény – aszfaltozás
2023. 5. 16. M30-as – 20–24 kilométerszelvény – aszfaltozás
2023. 5. 17. M3-as – 164–167 kilométerszelvény – hídfelújítás
2023. 5. 19. M3-as – 161–164 kilométerszelvény – hídfelújítás
2023. 5. 19. M30-as – 24–27 kilométerszelvény – hídfelújítás
2023. 5. 19. M1–M0-s csomópont – 14–15 kilométerszelvény – hídfelújítás
2023. 5. 20. M1–M0-s csomópont – a kollektorágtól a körforgalomig várhatóan teljes szakaszon lezárva – aszfaltozás
Bár az M1-es bővítése egyelőre tolódik, de felújításból nem lesz hiány, az ígéretek szerint idén összesen 297 kilométeren végeznek szintre hozást az MKIF munkatársai. A teljes szintre hozás három évig, 2025-ig tart, ennek keretében országszerte 200 híd, felüljáró újul meg, köztük négy nagyobb híd: a Rába (M1), az Oszlári Tisza híd (M3), a Köröshegyi völgyhíd (M7) és a Pentele híd (M8). Ötven-hatvan csomópontnál a vízelvezető rendszereket és az esetleges rézsűcsúszásokat is javítják, továbbá 20 pihenőt is felújítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.