„A médiaipari és tartalomfogyasztási trendek folyamatos változásának megfelelve, illetve a »digital first« alapelvből kiindulva a Mediaworks fokozott figyelmet fordít a videós tartalmak, és általában a vizuális elemeket előtérbe helyező tartalom gyártására. Megőrizve print termékeinket, Magyarországon elsőként hoztunk létre a teljes online portfóliónkat és a népszerű közösségi platformokat kiszolgáló, önálló rövidvideó-gyártó szerkesztőséget” – áll a Világgazdaságot is kiadó Mediaworks Hungary Zrt. pénteken megjelentetett közleményében.
A még változatosabb tartalmi kínálathoz a cégcsoport új lehetőségeket, tartalmi együttműködési formákat keres. Magyarország legnagyobb online eléréssel rendelkező vállalataként
olyan nemzeti kötődésű műhelyekkel készít elő együttműködést, amelyek révén tovább színesítheti, bővítheti tartalmi kínálatát: az ez irányú tárgyalások eredményeiről pedig a megfelelő időben kíván tájékoztatást adni.
Azok a sajtóértesülések, amelyek a Mediaworks esetleges »feldarabolásáról« szólnak, megalapozatlanok és valótlanok. A cégcsoport továbbra is azon dolgozik, hogy kiszolgálja olvasói, nézői, hallgatói igényeit online felületein, rádióban, televízióban, a print médiában és az egyre népszerűbb digitális platformokon, a lehető legtöbb korszerű formátummal, a lehető legtöbb elérést biztosítva, megfelelve mindezzel tulajdonosa, a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány céljainak és elvárásainak
– áll a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.