December 31. és január 2. között technikai átállás miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás, ebben az időszakban nem elérhetőek a cég online felületei és a My Vodafone applikáció.
Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás- vagy a mobillottó-vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein. A Vodafone előfizetőit több csatornán keresztül értesíti a fontosabb tudnivalókról, a szolgáltatások helyreállásáról és az esetleges további teendőkről – közölte a kommunikációs szolgáltató. Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatások aktiválásáról
különös tekintettel az ünnepi időszakra.
A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.
Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkolóautomatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.
A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.