BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Hivatalos: visszatér a Traubisoda Magyarországon – már a gyártás is elkezdődött

Megvette a Traubisoda gyártási jogát a Márka. A Traubisoda hamarosan tehát visszatér a boltok polcaira.

Miután az idei év elején a Márka Üdítőgyártó Kft. hosszú távú megállapodást kötött a Traubisoda gyártásának és forgalmazásának jogaira, kedden a szerződést is aláírták Felsőlajoson az üdítőital-gyártó üzemében – derül ki az üdítőgyártó keddi közleményéből. A nagy jelentőségű eseményről a Baon.hu részletes tudósítással jelentkezett.

traubisoda
Már készül a Traubisoda a felsőlajosi üzemben / Fotó: Márka Üdítőgyártó Kft.

A Bács-Kiskun vármegyei lap a bejelentés kapcsán arra hívta fel a figyelmet, hogy a hazai üdítőital-gyártás egyik piacvezető nagyvállalata a felsőlajosi Márka Üdítőgyártó Kft., amely ma délután óta újabb termékcsaláddal bővítette a cég piaci kínálatát. Fontos döntésről van szó, az 1971-ben idehaza megjelenő Traubisoda üdítőital gyártása így bekerült a vállalat portfóliójába. 

Az erről szóló megállapodást a Márkát 2007-ben a hazai piacra visszavezető vállalkozás tulajdonos-ügyvezetője, Pécskövi Tibor és a Traubisoda védjegytulajdonosa, Deres Szabolcs látta el kézjegyével, majd a Traubisoda gyártósorát is elindították.

Pécskövi Tibor elmondta, hogy a magyar brandek begyűjtésére alapozó stratégia részeként nagy cél volt a Traubisoda megszerzése is, majd felidézte, hogy cégük elsőként a Márka üdítőt hozta vissza a piacra, majd több mint két éve a Gyöngy üdítőt is, ezt egészíti ki a Traubisoda.

Három ízben lesz kapható a Traubisoda

A termék három ízzel indul, hiszen a hagyományos mellett lesz cukormentes és kékszőlős változat is. A Traubisodát egy magas kategóriába is pozicionálják, így az a jelenlegi piaci kínálatnál magasabb gyümölcstartalommal készül. A cégvezető elmondta az is, hogy 

a vállalkozás az elmúlt hét évben négy gyártó gépsorral megtízszerezte kapacitását és évente 290 millió palack legyártására képes.

Mára a Márka választéka közel 200 terméket fed le, beleértve

  • a szénsavas üdítőket,
  • gyümölcsitalokat,
  • ízesített vizeket
  • és jeges teákat,
  • továbbá a társaság palackozza az Adrenalin és Kobra energiaitalokat is.

Ezzel a cég a hazai szénsavas üdítőitalok piacának második legnagyobb szereplőjévé vált, piaci részesedése meghaladja a 15 százalékot. A Baon.hu kiemelte: a Márka Üdítőgyár Kft. naponta csaknem egymillió palack italt gyárt. Sőt, a szortimentbővítéssel a magyar pozíciók megerősítését és annak bővítését is tervezik, illetve új exportpiacok megszerzésében is gondolkoznak.

Tállai András, az Agrárminisztérium élelmiszer-gazdaságért és agrárszakképzésért felelős államtitkára szerint két igazi magyar termékcsalád, a Márka és a Traubisoda nagy találkozását hozta el a mai nap, de elmondta azt is, hogy 2019 és 2023 között a társaság árbevétele három és félszeresére nőtt, az exportforgalmuk pedig kilencszeresére, és jelenleg 174 főnek ad munkát a Bács-Kiskun vármegyei cég.

Végezetül egy kis múltidézés: – Traubit akarunk! Gyerekek, talán inkább kérünk! – ki emlékszik erre a reklámra? Bizonyára nagyon sokan Magyarországon, ugyanis túlzás nélkül egy generáció nőtt fel rajta.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.