BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Meglepetésre készül a magyar Lidl, nagy a titkolódzás

Köztéri plakátokat helyezett ki a Lidl, melyben augusztus 2-ra várt újdonságukat vezetik fel. Azt azonban, hogy milyen újdonsággal készülnek a vásárlóknak, nem árulja el a Lidl, csupán következtetni lehet arra, hogy egy különleges kiadású, időben vagy darabszámban korlátozott elérésű terméket emelnek be néhány boltjuk kínálatába.

Az elmúlt néhány napban a magyarországi Lidl plakátjaira lehettek figyelmesek a járókelők több nagyvárosban, ideértve Budapestet is. A köztérre kihelyezett marketingeszközök azt sejtetik, hogy a magyarországi Lidl „nagy dobásra készül”, azaz olyan újdonságot tartogat a vásárlók számára, ami sokak érdeklődésére számot tarthat – írja az Origo. A plakátokon elhelyezett QR-kód használatával megnyíló weboldal néhány kisebb információt elárul a várható újdonságról, ám teljes képet nem ad azokról.

Budapest,,Hungary,-,July,3,,2020:,Lidl,Super,Market,Chain
A Lidl köztéri plakátkampányt indított egy, egyelőre titokban tartott újdonsága miatt (illusztráció)
Fotó: Raketir / shutterstock

A Lidl oldalán is titok marad a meglepetés

A lap szerint a QR-kód a Lidl Magyarország egyik aloldalára visz, ahol a vállalat néhány alapinformációt elárul a készülő újdonságról. Például azt, hogy augusztus 2-án válik elérhetővé a „droppolás”. A szóhasználat aligha véletlen: a „drop” kifejezést termékbevezetésnél is – különösen merchandise termékek esetében – is alkalmazzák, gyakran szóösszetétel részeként. Ezért akár elképzelhető az is, hogy az újdonság kapcsán hasonló termékről van szó, mint – a részletekről ide kattinva olvashat – a Lidl által Írországban az Oasis zenekar visszatérése alkalmából piacra dobott kabát. 

Az Origo kereste a magyarországi Lidlt azzal kapcsolatban, hogy mire készülhet a vállalat. Ám Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője sem árulhatott el többet a készülő újdonsággal kapcsolatban, de jelezte: bíznak abban, hogy az, amivel készülnek, nemcsak a vásárlók érdeklődését kelti fel, hanem elnyeri tetszésüket is.

A Lidl az oldalra látogatóknak közösségi felületeinek követését ajánlja ahhoz, hogy időben tájékozódhassanak az újdonságról.

További részletek az Origo cikkében olvashatók.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.