Sorra jönnek Magyarországra a luxusmárkák - Fotók!

Jó terepnek tartják Magyarországot a prémium termékek gyártói és forgalmazói

Újabb luxusmárkával bővült az Andrássy úti üzletsor, tegnap ugyanis megnyitotta első magyarországi ruházati üzletét és kávézóját az Armani-csoport. Az ismert olasz divatdiktátor, Giorgio Armani a társaság számos márkája közül Budapestre az Emporio Armanit hozta.

A 380 négyzetméteres üzletet és a 150 négyzetméteres kávézót franchise-szerződéssel üzemelteti a Fashion & Café Zrt. A cég többségi tulajdonosa, Kedves Ferenc a Világgazdaságnak elmondta: kizárólagos jogot szereztek az Armani márkára a magyarországi piacon, az olaszokkal kötött szerződés viszont nem követel kizárólagosságot, így más luxusmárkákat is képviselhetnek.

Egyelőre azonban ezt az üzletet kívánják felfuttatni. Kedves Ferenc szerint négy-öt éven belül térülhet meg a befektetett tőke, utóbbi nagyságáról és a várható forgalomról nem kívánt nyilatkozni. Hozzátette ugyanakkor, hogy noha a recesszió miatt rossznak tűnhet az időzítés, a válság már a startnál megköveteli a költséghatékonyságot.

Az 1975-ben alapított Armani-csoportnak világszerte több mint ötszáz üzlete van, a nagyobb piacokon saját üzemeltetésben, Kelet-Európában viszont franchise-rendszerben működnek – válaszolta lapunknak az olasz cég illetékes vezetője.

Megjegyezte: a régióban Oroszországban és Lengyelországban nyitottak már üzleteket, az orosz piac a válság közepette is nagyon jól megy. További térségbeli terveik között szerepel a cseh, a román és a szerb piacra lépés is, ezeknek az üzleti lehetőségeit azonban egyelőre csak vizsgálják, nincs konkrét döntés és kiválasztott partner.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.