2009 szeptemberétől a Saturn Mammut áruházban megkülönböztetett termékkihelyezéssel jelentkezik a Nespresso, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal.
Ez átláthatóvá teszi a cég kínálatát, így az újfajta vásárlói élményt nyújt a fogyasztóknak; különleges környezetben, képzett hostessek segítségével fedezhetik fel a kávégépeket és kóstolhatják meg a prémium minőségű kávékat.
Az adagolt kapszulás kávé készítésére kifejlesztett, formatervezett berendezések teljes választéka kapható a kiskereskedelmi hálózatban, úgy mint az Essenza, a CitiZ, a Le Cube, és a Lattissima modellek.
A kiskereskedelmi bevezetés keretében a helyszínen, egy 20 nm-en kialakított különleges környezetben a kávéínyencek maguk is megízlelhetik a 16 különleges Grand Cru kávéőrleményt.
A cég 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. A márka magyarországi sikerét az egyedi, hármas pillérre épülő stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának is köszönheti.
A vállalat a megváltozott fogyasztói szokásokkal leginkább úgy tud lépést tartani, ha a kereskedelmi hálózatokban a szolgáltatás színvonalát növeli.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.