Ez meghaladja az előző év azonos időszakának eredményeit, amikor 9,73 milliárd dolláros bevételt, 1,83 milliárd dollár nettó negyedéves nyereséget és 2,01 dolláros részvényenkénti hígított nyereséget könyvelt el. A bruttó nyereség 40,9%-ról 39,1%-ra változott az előző év harmadik negyedévéhez képest. A negyedéves bevétel 52%-a nemzetközi értékesítésből származott.
Az Apple 3,47 millió Mac számítógépet értékesített az elmúlt negyedévben; ez az eladások számát tekintve 33%-os növekedésnek felel meg a tavalyi év harmadik negyedévéhez képest. A vállalat 8,4 millió iPhone készüléket adott el a negyedév során, ezzel 61%-os darabszám szerinti növekedést ért el az előző év azonos időszakához viszonyítva. A negyedév során eladott 9,41 millió iPod készülék a tavalyi harmadik negyedév eredményeihez képest 8%-os csökkenést jelent. A vállalat a most lezárt negyedév során kezdte meg az iPad modellek értékesítését. A készülékekből 3,27 millió darabot adtak el.
„Kiváló negyedévet zártunk, amely minden tekintetben felülmúlta a várakozásainkat. Így például az Apple történetének eddigi legsikeresebb termékbevezetését, az iPhone 4 piaci megjelentetését tudhatjuk most magunk mögött” – mondta el Steve Jobs, a vállalat vezérigazgatója. „Az iPad kiemelkedő eredménnyel debütált, többen vásárolnak Mac számítógépet, mint valaha, és az idén további szenzációs új termékekkel is jelentkezünk még.”
„Büszkék vagyunk arra, hogy a harmadik negyedévben több mint 4 milliárdos értékű készpénz-bevételt generáltunk” – nyilatkozta Peter Oppenheimer, az Apple pénzügyi igazgatója. „Az előttünk álló negyedik negyedévben 18 milliárd dollár körüli bevételre, illetve körülbelül 3,44 dolláros részvényenkénti hígított nyereségre számítunk.”
Az Apple 2010. július 20-án, közép-európai idő szerint 23.00 órakor adott élő online közvetítést a 2010 harmadik negyedévének pénzügyi eredményeit ismertető konferenciáról. A felvétel ezt követően közel két hétig ismétlésben is megtekinthető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.