A Coca-Cola és az Olimpia kapcsolata 1928-ig nyúlik vissza. Neville Isdell a cég igazgatótanácsának vezetője a BBC-nek a tibeti eseményekkel kapcsolatban elmondta: a Coca-Cola az olimpia szellemiségét támogatja, függetlenül attól, hogy éppen hol rendezik meg. Ennek megfelelően a vállalat az 1936-os berlini Olimpián is szponzorként jelent meg. Isdell a történetet úgy kommentálta: a támogatásról öt évvel a megrendezés előtt született döntés, és még 1936-ben sem volt egyértelmű a helyzet. Mint mondta, Neville Chamberlain rendkívül népszerű volt a Hitlerrel folytatott tárgyalása idején.
Számos más nagyvállalat is támogatja az Olimpiát, köztük az Adidas, a Kodak és a Volkswagen. Az idei olimpiai váltót megzavaró Tibet-barát tüntetések azonban több szponzort stratégiája újragondolására késztettek. A Reebok például nem engedi atlétáit sajtókonferenciákra és a sportolókkal egyéni interjút sem lehet készíteni.
A Coca-Cola vezér ennek ellenére kitart álláspontja mellett és azt reméli, az Olimpia segít újra megnyitni a világ felé Kínát. Hozzátette: szándékában áll saját kezében vinni a jelképes fáklyát a nyitónapon, amely szerinte a béke szimbóluma. Isdell kijelentette: még ha a célok nemesek is, nem helyes a béke jelképét más ügy érdekében felhasználni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.