Ha olyan Jysk termékei vannak, amelyek régebbi vásárlásból származnak, de még nem voltak használatban, lehetősége van visszakérni a vételárat, vagy kérheti, hogy a vételár összegét ajándékkártyán írja jóvá a dán cég. Ezt tartalmazza a cég új visszavételi és csere szabályzata.
Szeretnénk, hogy mind vásárlóink, mind munkatársaink számára egyszerűbb legyen a termékcsere. Ha vásárlóink bármeddig visszahozhatják a nálunk vásárolt termékeket, úgy a vásárlói elégedettség növekszik, és ez alapvetően fontos számunkra
- vélekedik Szimeiszter Sándor Country Manager, aki a korlátlan cserelehetőség ellenére sem számít sok cserére.
Az új szabályzat mind a 20 Jysk Nordic országban lévő 1 200 Jysk áruházban érvényes.
A vételár visszafizetéséhez a vásárlást igazoló dokumentum szükséges. Ha nincs meg a vásárláskor kapott eredeti nyugta, akkor más terméket vagy ajándékkártyát ajánl fel a cég a megvásárolt termék helyett, amely az eredeti online vásárlásnál felmerült házhozszállítási költséget is visszatéríti. A visszaszállítás költsége azonban már a vásárlót terheli a Jysk közleménye szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.