Új értékesítési igazgatót nevezett ki az Auchan kiskereskedelmi lánc, hogy a kereskedelmi folyamatokat még az eddigieknél is hatékonyabbá tegye a vállalatnál. Nagy Attila személyében érkezik az új igazgató, akinek feladatai közé tartozik többek között a vállalat fenntartható üzleti modelljét támogató értékesítési stratégia kialakítása – derült ki az áruházlánc csütörtöki közleményéből.
A most kinevezett új igazgató a Bricostore-nál kezdte szakmai pályafutását, ahol a magyar és a horvát piac beszerzési stratégiájáért felelt. Ezt követően nemzetközi igazgatói pozíciót töltött be az Auchannál, 2020 januárjában pedig csatlakozott az Auchan Magyarországhoz választék- és beszerzési igazgatóként. Először a műszaki termékek, majd pedig a friss és tartós élelmiszerek kínálatának kialakítása volt a fő feladata.
A mostani gazdasági helyzetben a legfontosabb célunk a vásárlóerő megtartását célzó üzletpolitikánk megvalósítása, azaz hogy vevőinket a lehető legkedvezőbb áron, a legjobb minőségű termékekkel szolgáljuk ki. Ehhez pedig elengedhetetlen egy jól működő kereskedelmi folyamat kialakítása. Csapataimmal azon fogok dolgozni, hogy mindezt a leghatékonyabb módon valósítsuk meg
– nyilatkozta kinevezését követően Nagy Attila, aki az Auchan értékesítési igazgatói pozíciója mellett egyúttal a menedzsment tagja is lesz.
Kezdhet izgulni a Lidl: új boltóriás születik Magyarországon – kiderültek a részletekAz egyik leggazdagabb magyar bevásárolta magát a kilencedik legnagyobb kiskereskedelmi láncba. Az üzlet hatalmas terjeszkedési lehetőséget nyitott meg, ami akár át is írhatja az erőviszonyokat a magyar piacon. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.