Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervezőkioszkok, valamint okosalkalmazások segítik a vásárlókat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton – közölte a cég.
Az új digitális képernyők, a vizuális falak és az interaktív tervezőszoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA-terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetők minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetők!” – mondta Iva Pohlová, az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A cég közleménye szerint a soroksári IKEA-áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.