BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bármennyi pénzt megér a McDonald'snak, hogy visszacsábítsa a vásárlókat

A McDonald’s százmillió dollárt költ, hogy az E. coli-járvány után visszacsábítsa a vásárlókat.

A McDonald’s mintegy 100 millió dollárt költ arra, hogy visszacsábítsa a vásárlókat azután, hogy a hamburgerében is megtalálható hagyma miatt E. coli-járvány alakult ki az Egyesült Államokban. 

big mac
Fotó: Shutterstock

Korábban a Világgazdaság megírta, hogy az E. coli-járványt a friss hagyma okozta, amit el is távolítottak minden étteremből. A McDonald’s mellett a Burger King, a KFC, a Taco Bell és a Pizza Hut is kidobta az összes hagymát, mert ugyanattól a beszállítótól származtak.

A nagy amerikai gyorsétteremláncok mind eltávolították a friss hagymát ételeikből, miután kiderült, ez okozta az E. coli-járványt a McDonald’s éttermeiben. Az Egyesült Államokban 49 embert betegített meg a baktérium, és egy halálesetet is okozott

A CNN birtokába jutott, alkalmazottaknak küldött értesítés szerint

35 millió dollárt költ a csirkenuggetsek reklámozására, 65 millió dollárt pedig azokra a franchise-partnerekre fordítanak, akik elvesztették üzletüket azokban az államokban, ahol a járvány kitört. 

„Ebben a járványban az apróra vágott hagyma a betegségek valószínű forrása” – közölte az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és Megelőzési Központja (CDC).  A McDonald’s részvényei valamivel több mint 7 százalékot estek az elmúlt hónapban. A cég harmadik negyedéves bevétele szerint a napi eladásokon is nagyot ütött a járvány híre.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.