BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Stratégiai döntést hozott az AutoWallis

Budapesten nyit Renault és Dacia márkakereskedést az AutoWallis csoport.

Folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis, miután portugál partnerével, a Salvador Caetanóval közösen nyitnak Budapesten Renault- és Dacia-márkakereskedést. 

Budapesten nyit Renault- és Dacia-márkakereskedést az AutoWallis / Fotó: Renault

A lépés illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus növekedés és akvizíciók mellett üzletfejlesztésekkel is tovább növekedjen.

A közös vállalat várhatóan idén nyáron megnyitja első budapesti Renault- és Dacia-kereskedését. A korábban is bemutatóteremként és szervizként működő helyszín a 9. kerületben található. 

A több mint kétezer négyzetméteres kereskedelmi és szolgáltató központban a bemutatóterem mellett egy 17 állásos szerviz is helyet kap. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: a lépést az indokolta, hogy a 

magyar piacon a Renault és Dacia gépjárművek mintegy felét Budapesten értékesítik, és a vállalati flottabeszerzésekről is jellemzően a fővárosban döntenek. 

Az újabb ügyfélpont érdemben hozzájárulhat az AutoWallis növekedéséhez, és a kiskereskedelem mellett támogatja a régió 16 országában jelenlévő vállalat nagykereskedelmi tevékenységét is. 

A két cég együttműködése 2022-ben indult, amikor a Renault Hungária felvásárlásával a csoportok által alapított cég tulajdonába került a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos magyar importőri joga. 

Az AutoWallis a május elején bemutatott frissített növekedési stratégiájában azzal számol, hogy 2028-ig a tavalyi több mint duplájára, akár 750 milliárd forintra emelkedhet árbevétele és EBITDA nyeresége, valamint adózás előtti eredménye is ugyanilyen mértékben, 40 milliárd, illetve 25 milliárd forintra ugorhat.  

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.