Új felsővezetőket jelentett be a 4iG a vállalatcsoportnál zajló transzformációs program következő állomásaként. A változások egyaránt érintik a cégcsoport, valamint a távközlési kereskedelmi és infrastruktúra vállalatok irányítását is.
Az elismert és több évtizedes iparági tapasztalattal rendelkező vezetők feladata az új struktúrához alakított vállalatok szervezeti felépítésének kialakítása, az üzleti folyamatok összehangolása, valamint a jövőbeli fejlődési stratégia meghatározása lesz a társaság közleménye szerint. A vállalatcsoport ezzel párhuzamosan kibővíti a cégcsoport legfelsőbb vezetését, melynek célja új befektetési és üzleti területek feltárása, illetve a 4iG nemzetközi jelenlétének növelése a távközlési, infrastruktúra és technológiai szektorokban.
Tábori Tamás távközlési stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesként csatlakozik a 4iG Csoport felsővezetéséhez, akinek elsődleges feladata a távközlési üzletág stratégiájának kidolgozása, megvalósítása és felülvizsgálata, valamint a nemzetközi távközlési leányvállalatok működésének szakmai felügyelete lesz. Új szerepkörében Tábori Tamás állandó tagja a cégcsoport elnökének munkáját támogató szakmai kabinetnek is.
Kis Albertet a 4iG csoport nagykereskedelmi és infrastruktúra vezetőjének nevezték ki.
Új feladatkörében közvetlenül a vállalatcsoport elnökének stábjában és az elnök irányítása alatt dolgozik. Felügyeli az infrastruktúra területhez kapcsolódó nemzetközi üzleti projekteket és úttörő vállalkozásokat, továbbá az infrastruktúra-fejlesztések és nagykereskedelmi partnerségek területén az új nemzetközi üzleti lehetőségek felkutatásáért felel.
Mohamed Sherif Elsayad, a Csoport üzletfejlesztési és innovációs vezetőjeként folytatja cégcsoporton belüli pályafutását, az elnöki stáb tagjaként és az elnök közvetlen irányítása alatt látja el feladatait. Munkaköréhez tartozik a csoport terjeszkedését szolgáló hazai- és nemzetközi üzleti, valamint innovációs lehetőségek felkutatása, illetve kidolgozása. Kis Alberttel együttműködve pedig a jövőben olyan új nemzetközi projektek elindításán dolgozik, melyek kiemelten magas növekedési potenciállal rendelkeznek a nyugat-balkáni régióban, a Közel-Keleten, illetve az észak-afrikai régióban. A 4iG nemzetközi kereskedelmi tevékenységének támogatása mellett feladatai a csoport márkáira is kiterjednek.
A 4iG tavaly novemberében jelentette be transzformációs programját, amelynek alapja a nemzetközi telekommunikációs piacon alkalmazott strukturális szeparáció, amellyel a 4iG távközlési vállalatait üzleti-kereskedelmi, valamint infrastruktúra vállalatokká alakítja, majd a szétválasztott funkcióknak megfelelően integrálja azok működését. A cégcsoport igazgatósága a program következő szakaszába érve megkezdte az új struktúrában működő vállalatok felsővezetésének kialakítását is.
A transzformációs folyamatok lezárásáig a csoport távközlési vállalataiból, azaz a Digiből, az Invitechből, az Antenna Hungáriából, valamint a Vodafone-ból ideiglenesen létrehozott hazai távközlési kereskedelmi vállalatokat Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója irányítja.
Így a folyamatban lévő társasági szétválások jogi feltételeinek teljesülésével Bányai Tamás veszi át ezen kereskedelmi vállalatok vezérigazgatói feladatait a korábbi vezetőktől.
A szeparáció következő fázisában, a kereskedelmi vállalatok a ONE márkanév alatt egyesülnek, az így létrejövő új távközlési nagyvállalat vezérigazgatója Bányai Tamás lesz.
A transzformációs folyamatok lezárásáig a csoport távközlési vállalataiból kiváló infrastruktúra vállalatok menedzsmentje is átalakul. A folyamatban lévő társasági szétválások jogi feltételeinek teljesülésével ezen vállalatok igazgatósági elnöke Kis Albert, a 4iG Csoport nagykereskedelmi és infrastruktúra vezetője lesz. A társaságokat vezérigazgatóként pedig Papp-Gerlei Gyöngyvér irányítja a jövőben. Feladata a társaságok összehangolt működésének biztosítása lesz az integrációs folyamatban, felkészítve az infrastruktúra cégeket a jövő évtől megvalósuló integrált működésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.