A vállalat 2015-ig további 14 óriásjárművet állít forgalomba, közben folyamatosan kialakítja a frankfurti bázisrepülőtéren a méretei miatt speciális fogadóállomásokat igénylő egységeket, továbbá a külön ehhez a típushoz kifejlesztett utasvárókat. Az A380-as listaára 300 millió dollár, évente 260 ezer utas szállítására és 4,6 millió kilométer megtételére képes, s darabonként 400 új munkahely létrehozását jelenti.
Toulouse-ban az Airbus-gyáron belül egy több labdarúgópálya hosszúságú és 46 méter magas hangáregyüttesben folyik az óriásmadarak végső összeszerelése. A hangár 2015-re készül el teljesen, akkor majd egyszerre négy A380-as fér el benne. Az alkatrészeket több európai üzemből, főleg vízi úton hozzák, az utolsó néhány tízkilométert a Garrone folyó mentén, a széles szállítmányoknak alig helyet adó, szűk utcás falvakban teszik meg.
Az egy-két hetente áthaladó speciális konvojok még most is nagy eseménynek számítanak, az út menti kocsmákban ilyenkor ingyen mérik a sört. Egyes darabokat Hamburgban adnak át vagy festenek le – nem kevesebb sörrel kísérve az ünneplést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.