BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elege van egy reklámból? - "Jelentse fel"!

A Kosár magazin és az Önszabályozó Reklám Testület sértő, kirekesztő reklámokat keres, ehhez kéri a fogyasztók segítségét.

„Sértő, kirekesztő, megbotránkoztató, hazug, bántó, vádaskodó, esetleg etikátlan? A Kosár magazinnál most épp ezeket a reklámokat keressük” – így kezdődik a Kosár – a fogyasztók magazinja felhívása, mely egy újonnan indult kampány részeként arra buzdítja az olvasókat.

Ha olyan hirdetést látnak, hallanak vagy olvasnak, amelyet bármilyen szempontból helytelennek találnak, küldjék el a magazinnak, ahol szakértő zsűri fogja azokat elbírálni. A Reklám reklamáció nevet viselő kampány zsűrijének szakmai támogatója az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT).

A beérkező reklámokat ötfős bizottság (két tag az ÖRT-től, egy a Kosár magazintól, egy annak kiadójától az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesülettől, valamint Asbót Kristóf médiaszakértő) bírálja el, és a három legaggályosabb reklám közül szavazással a fogyasztók dönthetnek a korántsem hízelgő Legetikátlanabb reklám cím odaítéléséről.

Emellett bármely etikátlan reklámmal kapcsolatban – az önszabályozás keretei között – az ÖRT maga is eljár. A Kosár magazin 2010. április 30-ig várja a fogyasztók jelöléseit.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.