A kedden észlelt problémát követően ma ismét gond van az OTPdirekt és a WebShop szolgáltatással - olvasható az OTP Bank honlapján az ügyfeleknek szóló tájékoztatásban.
A tájékoztatás szerint technikai probléma miatt az OTPdirekt, valamint a WebShop szolgáltatás csak részlegesen érhető el, a hiba kijavításán a szakemberek nagy erőkkel dolgoznak.
Az OTP-nél a technikai probléma kedd reggel kezdődött, amikortól csak részlegesen volt elérhető a cég internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása. A hibát kedden késő estére helyreállították helyre, a szolgáltatások ekkortól ismét zavartalanul működtek ma reggelig.
A pénzintézet azt közölte: sikertelen belépés esetén javasolják az ügyfeleknek, hogy kíséreljék meg az ismételt belépést, ugyanis több százezer tranzakció sikeres volt kedden és már szerdán is.
A bank felhívja a figyelmet: a POS- terminálokon keresztül indított kártyás vásárlásokat a hiba nem érinti, így ügyfeleink az üzletekben zavartalanul tudják a bankkártyát használni.
Emellett az ügyfelek számlájára érkezett jóváírásokat a rendszer szintén kezeli. Így mindenki biztonságosan hozzáfér a rendelkezésére álló egyenlegéhez; az ATM-ek üzemszerűen működnek - közölte az OTP Bank.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.