Az akció - amelyet az Unicus Hungary Kft és az Est Media Group bonyolított le - ma fejeződik be. A kampány 8 millió forintba került - mondta a VGO-nak Nemes Richárd, a bb-be hat tagot delegáló Magyar Bormarketing (MB) Kht. ügyvezető igazgatója.
Az országos lefedetettségű projekt alapvetően a vendéglátóhelyekre koncentrált, ahol plakátokat helyeztek ki. Emellett különböző hirdetések jelentek meg több médiumban is. Nemes Richard tájékoztatása szerint egyelőre olyan minikampány zajlott, amelynek nem elsősorban a borfogyasztás növelése, hanem a fröccskultúra népszerűsítése volt a célja a felnőtt fiatalok körében. Az akció a mérsékelt borfogyasztást propagálta és arra hívta fel a figyelmet, hogy a fröccsözés a kulturált borivás hagyományos magyar módja - közölte az ügyvezető igazgató.
Mint ismert, hosszú idő után az idén indulhattak ismét közösségi bormarketingprogramok, miután tisztázódott, mely szervezetek milyen módon használhatják fel az ágazati forrásokat. A piaci szereplőknek a belföldi értékesítések után literenként 8 forintos forgalombahozatali járulékot kell befizetniük, amely a korábbi jövedéki adót váltotta fel. Az összegyűlt pénzeket 60-40 százalékban lehet bormarketingre és minőség-ellenőrzésre fordítani. A korábbi nyilatkozatok szerint hazai és külföldi marketingre az idén 700 millió forintot juthat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.