BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét győzött a magyar termék

Az idén harmadik alkalommal megrendezett Coop Rally, amely évről évre egyre népszerűbbé váló esemény, újra bizonyította elkötelezettségét, mennyire kiemelt figyelmet fordít a minőségi magyar termékekre. A kétnapos rendezvényhez csaknem kétszáz résztvevő csatlakozott, ők 71 autóval járták be Magyarország dunántúli régióját.

A 142 főből álló versenyzőgárda tizenegy helyszínre látogatott el, ahol megismerkedhetett a vendéglátó cégek tevékenységével, termékeivel. A folyamatosan emelkedő résztvevőszám szimbolizálja a piac versenyzőinek fokozódó összetartását egy közös cél érdekében. Az idei ralin az FMCG-szektor 57 kiemelkedő vállalata vett részt, ezek mintegy 800 milliárd forint árbevételt realizálnak és közel negyvenezer főt foglalkoztatnak.

A III. Coop Rally zárására és ünnepélyes eredményhirdetésére Siófokon került sor szeptember 20-án. Az autóverseny győztesének járó kupákat az idén Gazdag Sándor, a Tisza-Coop Zrt. vezérigazgatója és Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. vezető értékesítési és marketingmenedzsere vihette haza, ők a Coop csoport színeiben indultak. A versenysorozat mindenkori címvédőjének járó vándorkupát az ez évi győztesek – apa és fia – a tavalyi bajnok párostól, Kammerer Zoltán olimpiai bajnoktól és Andrejszky Zoltántól, a Chello Central Europe Zrt. kereskedelmi igazgatójától vehették át. A második helyen a Sága Foods Zrt., a dobogó harmadik fokán a Laurel Számítástechnikai Kft. csapata végzett.

A rendezvény nem csupán a hazai termékek bemutatására és népszerűsítésére szolgált, hanem jó alkalmat teremtett a szakmán belüli kapcsolatok erősítésére is. A Coop kezdeményezésének sikerét és az összefogási hajlandóságot leginkább az mutatja, hogy már most nagyfokú az érdeklődés és a készülődés a jövő évi ralira. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.