Az idén harmadik alkalommal megrendezett Coop Rally, amely évről évre egyre népszerűbbé váló esemény, újra bizonyította elkötelezettségét, mennyire kiemelt figyelmet fordít a minőségi magyar termékekre. A kétnapos rendezvényhez csaknem kétszáz résztvevő csatlakozott, ők 71 autóval járták be Magyarország dunántúli régióját.
A 142 főből álló versenyzőgárda tizenegy helyszínre látogatott el, ahol megismerkedhetett a vendéglátó cégek tevékenységével, termékeivel. A folyamatosan emelkedő résztvevőszám szimbolizálja a piac versenyzőinek fokozódó összetartását egy közös cél érdekében. Az idei ralin az FMCG-szektor 57 kiemelkedő vállalata vett részt, ezek mintegy 800 milliárd forint árbevételt realizálnak és közel negyvenezer főt foglalkoztatnak.
A III. Coop Rally zárására és ünnepélyes eredményhirdetésére Siófokon került sor szeptember 20-án. Az autóverseny győztesének járó kupákat az idén Gazdag Sándor, a Tisza-Coop Zrt. vezérigazgatója és Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. vezető értékesítési és marketingmenedzsere vihette haza, ők a Coop csoport színeiben indultak. A versenysorozat mindenkori címvédőjének járó vándorkupát az ez évi győztesek – apa és fia – a tavalyi bajnok párostól, Kammerer Zoltán olimpiai bajnoktól és Andrejszky Zoltántól, a Chello Central Europe Zrt. kereskedelmi igazgatójától vehették át. A második helyen a Sága Foods Zrt., a dobogó harmadik fokán a Laurel Számítástechnikai Kft. csapata végzett.
A rendezvény nem csupán a hazai termékek bemutatására és népszerűsítésére szolgált, hanem jó alkalmat teremtett a szakmán belüli kapcsolatok erősítésére is. A Coop kezdeményezésének sikerét és az összefogási hajlandóságot leginkább az mutatja, hogy már most nagyfokú az érdeklődés és a készülődés a jövő évi ralira. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.