BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Zöld köntösben a Kométa termékei

Fogyasztói kutatások és hosszas előkészítés után az idén új köntösbe öltöztettük termékeinket – mondta Giacomo Pedranzini, a kaposvári Kométa ’99 Zrt. ügyvezető igazgatója. A csomagolás egységesen zöld színt kapott, fő kommunikációs elemként pedig a Kométa név szerepel az áruféleségeken. Az olasz tulajdonban lévő cég termékei így a korszerű táplálkozás minőségi és csomagolási igényeinek egyaránt megfelelnek.

A társaság az elmúlt hónapokban három új termékkel lépett a piacra, szem előtt tartva a fogyasztói ízlések változását és a vevői visszajelzéseket. Így került az üzletek polcaira a prémium kategóriába tartozó Rustico sonka, a hagyományos áruféleségnek számító Combsonka és a „Mindennap finom!” termékcsaládba illeszkedő Pepperito zöldpaprikás szelet. Az idén a termékek értékesítését több televíziós kampánnyal is támogatja a cég.

A Kométa arra törekszik, hogy árucikkeinek előállításához magyar alapanyagokat használjon fel – hangsúlyozta az ügyvezető igazgató. A cég sikereinek záloga a partnerekkel történő együttgondolkodás. Az eredményesség érdekében a társaság folyamatos kapcsolatban áll partnereivel a stratégiai programok kialakítása során.

A vállalat képviselői az idén másodszorra vettek részt a Coop Rallyn. A Kométa azonban most nemcsak résztvevőként, hanem egyik állomáshelyként is bekapcsolódott a programba.

A társaság tavaly mintegy 23 milliárd forintos árbevételt ért el, és ezzel a hazai húsipari vállalatok élmezőnyébe tartozik. A cég több mint 430 ezer sertést dolgoz fel évente. A társaság részben a hazai piacon, részben a világ húsz országában értékesíti termékeit. Itthon valamenynyi meghatározó kereskedelmi láncnak partnere. A cég csaknem 700 dolgozót foglalkoztat, ezzel Kaposvár és Somogy megye egyik legnagyobb munkaadójának számít. A vállalatvezető szerint a társaság elsősorban a kiegyensúlyozott termékinnovációnak köszönheti fejlődését. VG

Kapcsolatok

A Kométa a Coopot egyik fontos partnerének tartja, ezért csatlakozott az üzletlánc magyar termékeket népszerűsítő kezdeményezéséhez és nevezte saját csapatát a Coop Rallyra.

A vállalat kaposvári üzeme állomáshely is volt az idén, így a cégnek lehetősége nyílt a bemutatkozozásra.

Emellett a társaság a termékeit is bemutathatta a résztvevőknek.

A vállalat kaposvári üzeme állomáshely is volt az idén, így a cégnek lehetősége nyílt a bemutatkozozásra.

Emellett a társaság a termékeit is bemutathatta a résztvevőknek.-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.