A Ford vezérigazgatója tavaly összesen 37 százalékos jövedelemcsökkenést könyvelt el, fizetése 13,6 millióra esett és prémiumot sem kapott – írja az AP. Az amerikai tőzsdefelügyeletnek (SEC) benyújtott dokumentumok szerint azonban biztonsági okokból továbbra is magánrepülőgépen utazik.
2008-ban a vezér légiutazásai mintegy 344 ezer dolláros költséget jelentettek a cég számára, az összeg a megelőző évinek kevesebb mint fele. A Ford korábban már közölte, hogy eladja magánrepülőit, annak ellenére, hogy a legnagyobb autógyárak közül egyedüliként eddig nem részesült állami támogatásban. Mint hogy nem az adófizetők finanszírozzák, Mulally útjait eddig nem is érte olyan kritika, mint a GM vagy a Chrysler vezetőinek viselkedését.
Idén a Ford egyetlen alkalmazottja sem kap teljesítmény alapú bónuszt, mint a cég fogalmaz, ezzel osztoznak a fizikai dolgozók áldozatán. A szakszervezeti tagok munkahelyük megtartása érdekében a fizetett szabadságok és a túlórapénzek megkurtításába is beleegyeztek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.