A megválasztott elnök a VG Online-nak elmondta, hogy a franchise szerepe a válságban felértékelődik. Ezt Murányi László azzal magyarázta, hogy jelenleg a vállalkozások nehezebb helyzetben vannak, de egy franchise-gazdával és azzal a szakmai tudással, amit egy jól működő franchise háttér biztosít, a túlélésük, valamint a helytállásuk a piaci versenyben sokkal könnyebb lehet.
Murányi László szerint az előző ciklus vezetése jó úton haladt, így szerinte az elkezdett munkát kell folytatni. Lapunkak a legfontosabb feladatok között a következőket emelte ki az elnök:
- a lobby tevékenységet tovább kívánják növelni a kormányzat, és a döntéshozók irányába.
- a franchise marketingjének erősítése és fejlesztése kiemelt célja az új elnökségnek. Murányi László szerint szerint a franchise tevékenységet a lehető legjobban meg kell ismertetni a magyar társadalommal.
- a szövetség adta előnyök kihasználása, így a szolgáltatási funkciók erősítése - például közös beszerzések - fontos szerepet játszanak majd a következő években.
Murányi László az általa képviselt társaság és a franchise módszer kapcsolatáról szólva a VG Online-nak elmondta, hogy a Coop 1995-ben zárt szerkezetben indult, akkor még csak az alapító tagok vehettek részt az új hálózatban. A cég vezetése 2000-ben azért alakította át a Coop-ot franchise-rendszerré, mert a társaság elérte fejlődési határát, így szükség volt további fejlesztésekre. Akkor sok vállalkozó volt, akiknek csak a franchise-rendszerbe kapcsolódás jelentette a túlélést. A vezérigazgató szerint a döntés beváltotta a hozzá fűzött reményeket, látványosan bővült a hálózat: azóta mintegy 700 partner csatlakozott, így a Coop hálózat ma már több mint 3000 taggal működik.
Az MFSZ alelnöke - az eddigi elnök- Lavotha Ildikó a High Care Cosmetics képviselője, a felügyelőbizotság elnöke Tóth András az Első Magyar Pékpont-rendszer Kft. tulajdonosa lett. Az etikai bizottságot Nagy Zoltán, a Katedra Nyelviskola tulajdonosa vezeti a jövőben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.