A gyártók a válság ellenére sem maradnak távol a rendezvénytől: a tavalyi 1245-höz képest alig 80-nal kevesebb a kiállító az idén. A távol maradók is inkább a kis- és középvállalati kategóriáknál hiányoznak, a nagy piaci szereplők szinte kivétel nélkül ott vannak.
Talán abban reménykednek, hogy a seregszemle egyfajta trendfordulót jelent majd a szektor életében. Erre óriási szükség is lenne, hiszen az idei első fél évben Európában értékben mintegy 12 százalékkal estek vissza az eladások.
Átlag feletti csökkenést produkált Kelet-Európa, Magyarországon például mintegy 25 százalékkal apadt az értékesítés éves összehasonlításban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.