„A legfontosabb, hogy olyan üzleteink vannak, ahová szívesen bejönnek a vevők” – véli Tóth László, az Unio Coop Zrt. vezérigazgatója, akivel a társaság ongai üzletében beszélgettünk. A Borsod-Abaúj-Zemplén megyei községben zöldmezős beruházással létrejött Coop bolt egyike a cég 15 új üzletének. Az Unio Coop az elmúlt években többmilliárdos fejlesztéseket valósított meg.
„Nem elég, hogy legyen boltjainkban áru, az is kell, hogy kulturált hely legyen. Persze nem elhanyagolható, hogy korrekt árszínvonalon, minőségi árukat és kiszolgálást kell biztosítani” – tette hozzá. Mindez életbevágó, hiszen – ahogy Tóth László is kiemelte – a hipermarketláncok a nagyvárosokban komoly konkurenciát állítanak.
Az is fontos, hogy az üzletek polcain magyar, sőt, helyi élelmiszereket találjanak a vevők. „Több helyi termelővel állunk kapcsolatban, különösen a friss- és húsáru, tojás származik a megyéből. Tizenkét üzletünkben helyben készülnek a pékáruk, és a zöldségesstandok is a bolt részeként működnek már. A helyi iparral való együttműködés kölcsönös hasznot jelent, hiszen számunkra is nagyobb rugalmasságot tesz lehetővé a rendeléseknél” – emelte ki a vezérigazgató. Tóth László hangsúlyozta továbbá: rendkívül fontos, hogy ne csak a magyar termékeket propagáljuk, de egyben a magyar üzletláncot is, hiszen a kettő együtt képvisel értéket. vg
Háttérrel
Tóth László fontosnak tartja, hogy fejlesztéseihez a társaság saját erőből fogott neki, így azokat a válság, a kiskereskedelmi forgalom visszaesése vagy a hitelfelvételi nehézségek sem akasztották meg. „Fejlesztéseink anyagi fedezete megvan, a finanszírozási háttér tehát biztosított. A mi hibánk is, de ha csúszunk, az főleg az engedélyeztetési folyamat elhúzódásával magyarázható.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.