A világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózataként számon tartott Wal-Mart kis alapterületű üzleteket nyitna az Egyesült Államokban, hogy tovább növelje piaci részesedését – tudósított a Bloom-berg hírügynökség.
A társaság eddig hatalmas alapterületű bevásárlóközpontjairól volt ismert, azonban az elmúlt öt évben üzleteinek átlagos mérete csökkent: 180 ezer négyzetlábról (körülbelül 16 700 négyzetméter) 150 ezer négyzetlábra (körülbelül 14 000 négyzetméter). „Ez a szám tovább csökken” – mondta el Tom Schoewe pénzügyekért felelős vezérigazgató-helyettes.
A kiskereskedelmi óriás azért döntött az új piaci szegmens felé való nyitás mellett, mivel a korábban előre jelzett
5-7 százalék helyett csak 1-2 százalékkal nő a társaság árbevétele az idén. A vezérigazgató-helyettes véleménye szerint jövőre 4-6 százalékkal emelkedhet az értékesítés.
Az eladások növekedését azonban nem csak az új piaci szegmensbe való belépéstől várják: a társaság a tervei szerint karácsonyig minden héten hatalmas akciókat hirdet. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.