BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Milli és Pöttyös: megújuló értékek

A FrieslandCampina Hungária Zrt. portfoliójának jó része hagyományos magyar márkákból áll – emelte ki Sipos Judit, a cég kereskedelmi igazgatója. Olyan valóban ismert, sőt, piacvezető márkákról van szó, mint a Pöttyös vagy a Milli tejes desszertjei, például a Mia krémtúró, amelyek mind magas hozzáadott értéket képviselnek, és megtartották piacvezető pozíciójukat.

„A Coop Rally jó kezdeményezés a mieinkhez hasonló tradicionális magyar márkák megismertetésére, képviseli azt a törekvésünket, hogy minden lehetőséget, fórumot megragadjunk termékeink népszerűsítésére. A rally eredeti rendezvény, egyben szimbolikus is, hiszen a verseny hasonlít ahhoz a küzdelemhez, amelyet a hagyományos magyar márkák folytatnak” – véli Sipos Judit.

„A válság a cégeket rákényszeríti arra, hogy fókuszáljanak: a cégünk nem az árversenybe szállt be, hanem úgy döntött, a fejlesztéseket erősíti, hiszen fontos, hogy ilyenkor is értéket teremtsünk” – hangsúlyozta Sipos Judit, hozzátéve: két alapelv nem sérülhet. Egyrészt a márkák erősítéséhez is elengedhetetlen innovációt kell folytatni, másfelől olyan meghatározó partnerekkel, mint a Co-op Hungary folytatni kell az együttműködést.

A Coop Rally egyik házigazdájaként Szautner Péter, a FrieslandCampina Hungária marketingigazgatója elmondta: kapcsolatuk a Cooppal több évtizedre tekint vissza, a kereskedelmi szövetkezetek a hasonlóan szerveződő tejipari cégekkel már hatvan éve működnek együtt. A Coop meghatározó partner abban, hogy termékeiket eljuttassák a fogyasztókhoz. vg

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.