Szeptember közepén Kunhegyesen, október 15-én pedig Egerben adott át új üzletet a Penny Market diszkontlánc. A két, egyenként 750 négyzetméteres áruházzal a hálózat már 176-ra emelte boltjainak számát, ezáltal a legnagyobb bolthálózat a diszkontpiacon – áll a társaság közleményében.
A két üzlet közös jellemzője, hogy frekventált helyen, közel a városközponthoz található, így könnyen megközelíthető. Az ünnepélyes szalagátvágás után azonnal megkezdték működésüket. A kunhegyesi és az egri új Penny bolt közel öt hónap alatt épült fel, külső kialakításában követi a megszokott dizájnt, az indulókészlet összetétele pedig nagyvárosi igényekhez alkalmazkodik. A vállalatnak indulása óta célja, hogy mindenütt megfeleljen a helyi vásárlói igényeknek, éppen ezért az áruk több mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik.
A Penny Market Magyarország a németországi Rewe csoporthoz tartozik. Az élelmiszerdiszkont-lánc első hazai áruházát 1996. június 6-án nyitotta meg Szentesen. A lánc indulása óta 176 áruházat létesített, ennek révén vezető pozícióra tett szert a diszkontpiacon. Üzletpolitikájának lényege, hogy tartósan alacsony árakkal optimális ár-érték arányt biztosítson a vásárlóknak. Az átlátható, a napi szükségletekhez igazodó áruválasztékot heti rendszeres akciókban kínálják, ezekben túlnyomórészt magyar termékek szerepelnek. A bolthálózat országos lefedettségű, a cég hálózatfejlesztési célkitűzéseinek megfelelően középtávon összesen 250 üzletből álló lánc megvalósítását tervezi. Az Alsónémediben található logisztikai központja mellett a cég a múlt év végén nyitotta meg második raktárbázisát Karcagon, a nagyjából 3,4 milliárd forint értékű beruházás közel tíz hónap alatt valósult meg. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.