A Zwack Unicum Nyrt. immár negyedik éve csatlakozik a Coop Rallyhoz mint kiemelt támogató, ezzel is felhívva a figyelmet a minőségi magyar termékek fontosságára. A minőség a Zwack Unicum Nyrt. számára is kiemelkedő értékkel bír. Társaságunk erre és a kulturált italfogyasztásra való felhívás céljából fogalmazta meg mottóját is: „Zwack minőséget, de mértékkel!” – mondta Belovai Csaba kereskedelmi és exportigazgató. „Ezt az üzenetet a legszélesebb réteghez eljutó csatornákon keresztül kommunikáljuk, ezzel is tudatosítva vásárlóinkban annak fontosságát, hogy minőségi elvárásaik felelősségteljes döntéssel társuljanak, ami a szeszesital-piacon különösen fontos. Ebben az évben annak ellenére csatlakoztunk a rallyhoz, hogy egy nagyon nehéz, az elmúlt 10 esztendőben a legnagyobb üzleti kihívásokat rejtő évet élünk meg” – mondta Belovai Csaba.
A szeszesital-fogyasztás csökken Magyarországon. Cégünk ezért nagy jelentőséget tanúsít a termékinnovációknak – mint a Zwack Maximilian piarca lépésének vagy a Fütyülős portfólió bővítésének és a leghatékonyabb marketingeszközök használatának. Az elmúlt két évben a fogyasztás elmozdult a kiskereskedelem irányába. Ezért a Coop hálózata számunkra még inkább felértékelődött. A Coop és Zwack együttműködés már a hálózat megalakulása óta igen kiemelkedő – fogalmazott a kereskedelmi és exportigazgató. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.