A fővárosi üzletek jelentősége különösen nagy, ami az üzletek számából, forgalmából és a hálózatban dolgozók arányából is kiolvasható. A 2008/2009-es üzleti évben elért – az előző évhez képest 5,46 százalékos növekedést mutató - 63,7 milliárd forintos forgalom 60 százalékát a fővárosi üzletek bonyolították.
A budapesti dm üzletek 2009. októberi adatok alapján 433 főt foglalkoztatnak, ami a teljes üzlethálózat dolgozói állományának közel 30 százalékát teszi ki. Az üzletek 26,7 százaléka a fővárosban található.
A jelenlegi 68 fővárosi üzletből a legtöbb, 28 egység, frekventált belvárosi utcákról nyílik. A bevásárlóközpontokban 20 üzletet működtet a dm, ebből hét a belvárosban, 13 a külvárosban található.
A budapesti lakótelepeken 11 dm üzlet várja a vásárlókat, a szakáruházakban pedig 9 üzlet működik. A fővárosi üzletek összesen mintegy 17 780 négyzetméter alapterületen szolgálják ki a vásárlókat. Az elmúlt két hónap alatt öt új üzletet nyitott meg a magyarországi dm, ebből két egységet a fővárosban.
A szeptember 30-án zárult üzleti évben 63,7 milliárd forintra emelkedett a Drogerie Markt üzletlánc bruttó árbevétele a tavalyi 60,4 milliárdról. Az október elsején kezdődött 2009/2010-es gazdasági évben 91 millió eurót szánnak az osztrák dm és a partnerországok beruházásaira. Ebből 39 millió eurót a partnerországok, 16 milliót pedig az osztrák üzlethálózat bővítésére illetve az üzletek felújítására fordítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.