A Tesco számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit - közölte az áruházlánc.
Ezért is indította el az áruházlánc a Vélemény.com általános vélemény és teszt portállal való együttműködését, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.
Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.