Mint már az utóbbi hetekben is nyilvánosságra került, a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. (MBM) az utóbbi két hónapban nem tudja alkalmazottai bérét kifizetni, több beszállítójának is tartozik és alig működtethető - írja honlapján a szervezet.
Az MBM 2005. májusában alakult, szerepe a közösségi bormarketing alap felhasználásának koordinációja. Elsősorban operatív feladatokat végez, melyek a Bormarketing Bizottság és az Agrármarketing Centrum tevékenységét egészíti ki és segíti.
A szervezet működési költségét rendelet szabályozza, ennek ellenére sem kapták meg a borászok által befizetett járulékok öt százalékát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.