A Tesco 2009 őszén Regionális Beszállítói Fórumot indított annak érdekében, hogy megismerjen olyan helyi beszállítókat, akik ez idáig méretüknél vagy termelési kapacitásuknál fogva nem válhattak az áruházlánc partnereivé. A kezdeményezéssel a Tesco azoknak a magyar kis- és középvállalkozásoknak szeretne segíteni, amelyek méretüknél fogva országos szinten egyelőre nem, de egyes régiókban beszállítóivá válhatnak. A kezdeményezés hozzájárul ahhoz, hogy a jó minőségű magyar árukat előállító termelők fennmaradjanak, megerősödjenek, a vásárlók pedig kedvenc helyi termékeikkel találkozhassanak a Tesco áruházak polcain is. Az első fórumnak köszönhetően március közepétől már 15 magyar beszállító partner mintegy 52 terméke kapható a kelet-magyarországi régió Tesco áruházaiban.
A következő Regionális Beszállítói Fórum június 3-án, Sopronban, a Hotel Lővérben kerül megrendezésre. Ezúttal négy megye, Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megye kis- és középvállalkozóival szeretne megismerkedni a Tesco, és a fogyasztói igényeket figyelembe véve a következő termékkategóriákat előállító cégeket várja: csemege hús, tejtermék, pékáru, tésztafélék, konzervek, malomipari termékek, valamint bor és más szeszes italok.
A fórumon való részvétel ingyenes, nem kell hozzá mást tenni, mint visszaküldeni a kitöltött jelentkezési lapot – amely letölthető a www.tesco.hu honlapról. A Beszállítói Fórumon az érdeklődők röviden bemutathatják cégüket, termékeiket és személyesen beszélhetik meg a felmerülő kérdéseiket a Tesco munkatársaival. A Regionális Beszállítói Fórumra 2010. május 26-ig várja a Tesco a vállalkozások jelentkezéseit.
„Tisztában vagyunk vele, hogy fogyasztóink szeretnének több helyi terméket látni az áruházaink polcain. Tudjuk azt is, hogy a kisebb beszállítók mindeddig nehézségekbe ütköztek, a nagy áruházakba történő beszállítás során. Jelenlegi kezdeményezésünk alkalmas mindkét kérdés együttes megoldására. Olyan lelkes partnereket keresünk, akik saját régiójuk termékeit, specialitásait gyártják és tehetik így a Tescóban is elérhetővé”- mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.