A csoportot immár működtető, Print és Online Piac Kft.-ben a tőkeemelés révén 90 százalék fölé emelte részesedését a két fővárosi (Budapesti Piac, Budapesti Újság City) és a Pest megyei (Budapesti Piac Plusz) lapban, valamint a közös internetes portálban.
„A nyomtatott sajtó piacán a válságban is leginkább az ingyenes helyi lapok őrizték meg hirdetési hatékonyságukat” – mondta Szabó Miklós, az Inform Média cégvezetője, aki a jövőben Hegedüs István lapalapító társa lesz a közös cég ügyvezetésében. Az 1992-ben alapított Budapesti Piac lapcsoport többségi tulajdonának megszerzésével az Inform Média teljes lefedettségű, országos hálózattá egészítette ki a 2009-ben megvásárolt Szuperinfó franchise rendszert.
Ennek megfelelően, olvasottság tekintetében országos léptékű, mintegy hárommillió fős tömegelérést tud biztosítani a hirdetők részére a megerősített budapesti jelenléttel rendelkező Inform Média.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.