A novemberi értékesítési adatok szerint 85 százalékkal kevesebb Tata Nanot adtak el, mint 2009 ugyanazon hónapjában. A gyártó szerint a drasztikus visszaesés azzal magyarázható, hogy azok, akik megvennék a típust, hitelből vásárolnának, ám azt csak egyre kevesebb esetben kapják meg. Elemzők ugyanakkor arra hívták fel a gyártó figyelmét, hogy a Nanoval kapcsolatos tűzesetek és az áremelés komoly hatással lehet az eladásokra,
Ahogy arról korábban lapunk is beszámolt, a Tata októberben ingyenes biztonsági javításokat ajánlott fel a Nano miniautó tulajdonosainak, miután a világ legolcsóbb kocsija több esetben kigyulladt. A vállalat hat esetről adott számot, amelyeknél az autók kigyulladtak, azonban személyi sérülés nem történt.
A Tata elismerte, hogy a kipufogó-, valamint az elektronikus rendszer esetében szükség lehet további biztonsági intézkedésekre. Erre vonatkozóan egyébként Carl-Peter Forster vezérigazgató is ígéretet tett. A GM-től a Tatához igazoló szakember a hét elején közölte, hogy új burkolatokat építenek be azért, hogy elkerüljék a rövidzárlat kialakulását az új modelleknél.
Ratan Tata, a cég elnöke tavaly márciusban mutatta be a genfi autószalonon a Nano Európának szánt változatát, amely elvileg már 2012-ben elérhető lehet az öreg kontinensen. A Nano 2009 áprilisa óta kapható, azóta 70 ezret adtak el belőle Indiában. Az alaptípus mintegy 100 ezer rúpiába, azaz alig félmillió forintba kerül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.