A márka novemberben 15,8 százalékkal, világszerte összesen 64 200 autóra tudta növelni eladásait.
Hazai piacán, Csehországban, a vállalat ismét megerősítette piacvezetői pozícióját, novemberi részesedése immár 34,3 százalékot tett ki. Figyelemreméltó növekedés jellemezte az Octavia Combi és a Superb Combi eladásait, s kezdetét vette a második generációs Octavia Tour kiszállítása is.
A koda Auto Közép- és Kelet-Európában is tovább javította pozícióit, Ukrajnában (+15,9 százalék), Magyarországon (+11,4 százalék), Szlovéniában (+18,8 százalék), Észtországban (+17,5 százalék) és Szerbiában (+24,4 százalék) egyaránt jelentősen növelte kiszállításait illetve piaci részesedéseit.
Nyugat-Európában (Németország nélkül) szintén bővült a koda Auto piaci részesedése. Változatlanul nagy tempóban nőttek a kiszállítások Indiában, Kínában és Oroszországban, a koda Auto mindhárom országban tekintélyes, kétszámjegyű növekedést könyvelhetett el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.