A 2010-ben létrehozott MagyarBrands-védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A díj odaítélése – a hasonló kezdeményezésektől eltérően – alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amit reprezentatív fogyasztói kutatás (ismertség) és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.
A program keretében a múlt héten rendezték meg a turizmusmarketing és a hazai gasztronómia vonzerejének aktuális kérdéseivel foglalkozó konferenciát a Millenáris Parkban. A „Mit esznek rajtunk?” című rendezvényen többek között a tavalyi évben a MagyarBrands elismerésben részesült márkák (Pick, Gyulai, Törley, Tokaji) vezetői vitatták meg a hazai cégek brandépítésében rejlő lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.