BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Másfél hetük van a legjobb magyar márkáknak

Másfél hetük van még azoknak a magyar fogyasztói és üzleti márkáknak, akik szeretnének bekerülni a legjobbak közé, a szervezők ugyanis június 20-ig meghosszabbították a MagyarBrands-pályázatok leadási határidejét.

A 2010-ben létrehozott MagyarBrands-védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A díj odaítélése – a hasonló kezdeményezésektől eltérően – alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amit reprezentatív fogyasztói kutatás (ismertség) és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.

A program keretében a múlt héten rendezték meg a turizmusmarketing és a hazai gasztronómia vonzerejének aktuális kérdéseivel foglalkozó konferenciát a Millenáris Parkban. A „Mit esznek rajtunk?” című rendezvényen többek között a tavalyi évben a MagyarBrands elismerésben részesült márkák (Pick, Gyulai, Törley, Tokaji) vezetői vitatták meg a hazai cégek brandépítésében rejlő lehetőségeket.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.