„Mostantól munkatársaink és a már meglévő vagy potenciális ügyfeleink, akik naprakész piackutatási anyagokat és szakértelmet keresnek a kereskedelmi ingatlanpiacon, másodperceken belül elérhetik a számukra fontos információkat. Legyen az illető irodában vagy úton, ez az alkalmazás mindig rendelkezésre áll” – mondta Kevin Turpin, a Jones Lang LaSalle kelet-közép-európai piackutatási vezetője.
Az alapján, hogy földrajzilag milyen területen érdekeltek a felhasználók, személyre szabhatják az iPhone-alkalmazást készülékükön, továbbá információkat találhatnak a Jones Lang LaSalle cégről, a dolgozóiról, a szolgáltatásaikról és az irodáiról. Az alkalmazás használói hozzáférhetnek a korábbi piackutatások teljes készletéhez, a legfrissebb anyagokhoz is, valamint a Green Blog segítségével nyomon követhetik a legújabb fejleményeket a kereskedelmi ingatlanok fenntarthatóságával kapcsolatban.
„Fontosnak tartjuk, hogy mindig friss és értékes információkkal lássuk el ügyfeleinket, ezért a jövőben további újításokat is bevezetünk. Célunk, hogy könnyebben elérhetővé tegyük a fontosabb helyi és nemzetközi piackutatási tanulmányainkat, ezzel is elősegítve ügyfeleink teljes körű piaci tájékoztatását” – tette hozzá Tuza Rita, a Jones Lang LaSalle magyarországi vezető elemzője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.