Erről Molnár Gabriella a szervezet elnöke beszélt csütörtökön Budapesten. Molnár Gabriella azt mondta: az eset az utazási csomagok esetében vis maiornak tekinthető, így az utazási irodákat nem terheli felelősség vagy visszatérítési kötelezettség. Hangsúlyozta: az irodáknak azonban nem érdeke, hogy ne szervezzék meg az utakat, ezért mindent megtesznek, hogy lehetőleg hasonló kondíciókkal el tudjanak utazni az ügyfelek.
Elsősorban a nagy jegyértékesítő utaztatókat éri valós kár a Malév leállása miatt, hiszen még a múlt év után járó jutalék visszatérítését sem kapták meg - közölte. Hozzátette: az irodáknak a légitársaság felé depozitot kellett fizetni a csomagutaknál, és azt, hogy ezt az összeget "le tudják-e nyelni" vagy megpróbálják áthárítani az utasokra, az irodák döntik el. A MUISZ azzal számol, hogy komolyan 10-15 irodát érint ez, de a veszteség nem olyan mértékű, hogy bármelyik irodát is padlóra küldené - jegyezte meg az elnök.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.