A Ford 35 százalékos erősödéssel zárta a félévet, s összesen 550 ezer járművet értékesített, többet, mint az Egyesült Államokban - derül ki a statisztikákból. Az amerikai autógyártó - agresszív terjeszkedési stratégiájának is köszönhetően - összes eladásainak egyötödét a kelet-ázsiai országban realizálta az első hat hónapban.
A General Motors (GM) eladásai 10,5 százalékkal bővültek éves összevetésben. A vállalat 1,7 millió autót adott át új tulajdonosainak Kínában, mintegy 300 ezerrel többet, mint Amerikában. A GM a kereslet jelentős erősödését tapasztalta, kiváltképp a felsőbb kategóriás járművek iránt.
A kínai autópiac egésze erőteljesen bővült az első félév során: 2013 hasonló időszakához képest 9 százalékkal több autó kelt el. Az év első hat hónapjában összesen 11,8 millió autót értékesítettek az országban, 3,7 millióval többet, mint az Egyesült Államokban, s ezzel megerősödött Kína vezető helye a világ legnagyobb autópiacai között.
A Kínai Autógyártók Szövetsége és a Deutsche Bank ágazati elemzésében a kínai piac 10 százalékos bővülését várja az idén, éves szinten 24 millió jármű eladásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.