BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megdöbbentő marketingakciót találtak ki

Különleges akciót talált ki a OnePlus marketingcsapata a társaság új okostelefonjának bemutatásához, a promóció keretében 30 ezer, kimondottan erre az alkalomra fejlesztett virtuálisvalóság- (VR) szemüveget osztottak szét ingyen a felhasználók között, akik érkezési sorrendben, a készlet erejéig igényelhettek a készülékből. A OnePlus Loop VR-eszközök a Samsung Gear VR-re emlékeztetnek, és egy megfelelő okosmobil szükséges a használatukhoz, azonban a cég közlése szerint az újabb, 5 és 6 hüvelyk közötti kijelzővel ellátott telefonok kompatibilisek a virtuálisvalóság-szemüveggel. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor mutatják majd be a társaság új zászlóshajó termékét, a OnePlus 3-at, azonban az biztos, hogy különleges élményre készülhetnek az időben reagáló és így az ingyenes VR-eszközökhöz hozzájutó felhasználók. Egy rajongói videó hatására ugyanis a vállalatnál igyekeztek elképzelni, hogy milyen is lesz majd a cég néhány évtized múlva, és a központjukat kihelyezték a világűrbe, legalábbis a virtuális valóságban. A képzeletbeli űrállomás, amelyet Loopnak neveztek el, abból a szempontból is különleges lesz, hogy az első teljes VR-vásárlási élményt nyújtja majd. A technológia adta lehetőségeknek köszönhetően ugyanis a felhasználók nemcsak megnézhetik, hogy milyen lesz az új telefon, de akár meg is vásárolhatják közvetlenül az alkalmazásból.

A társaság egyébként már előző prémium telefonja, a OnePlus 2 bemutatásakor is élt a virtuális valóság nyújtotta lehetőséggel, igaz, akkor még csak a Google Cardboardhoz hasonló, lényegesen egyszerűbb és olcsóbb eszközt osztottak szét a szemfüles felhasználók között.
A OnePlus akciójának további érdekessége, hogy a kimondottan erre megalkotott Loop VR-t a tervek szerint nem gyártják majd, és ennek megfelelően kereskedelmi forgalomba sem kerül. A gyűjtők körében azonban valószínűleg komoly értéke lesz majd ezeknek az eszközöknek.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.