A Taylor Made, Adams Golf és az Ashworth összesen 390 millió euróért kerülnek át a KPS amerikai befektetőcsoport tulajdonába. Az Adidas csaknem egy éven keresztül keresett vevőt a golfmárkáira, de az üzlet ennek ellenére nem a legjobb bolt: a német gyártó saját számításai szerint mintegy 100 millió eurót veszít a bizniszen.
Az Adidas a golfmárkákat 1998-ban vásárolta, amikor Tiger Woods szereplése miatt a sportág népszerűsége a csúcson volt.
Azóta azonban meredeken csökkent az értékesítések volumene. Az ezredfordulón még 1,3 milliárd eurós forgalmat generált a golfruházat és kiegészítők értékesítése a cégnek, 2016-ban ezzel szemben már csak 892 millió eurót. Ugyanakkor az Adidas nem válik meg minden golfterméktől, a cipők például az „Adidas Golf” márkanév alatt a cégnél maradnak.
Nem csak a golf, hanem a jelek szerint a jégkorong sem megy valami fényesen. A konszern ugyanis a hokiruházatot és kiegészítőket gyártó CCM Hockey eladásában is gondolkodik. Kasper Rorsted a konszern vezérigazgatója szerint már több „komoly érdeklődő” is bejelentkezett a márkáért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.