Bekerült a Netpincér kínálata a Simple alkalmazásba, a népszerű ételrendelős szolgáltatás teljes portfóliója elérhetővé vált az OTP Mobil appjában. Ezzel a Simple by OTP közel 600 000 felhasználója több száz új étterem és rengeteg ételtípus közül válogathat, miközben a területi lefedettség is bővült.
A lépést az is indokolta, hogy az alkalmazásban elérhető, további szolgáltatások mellett az ételrendelés is folyamatosan és dinamikusan bővül. Az adatok alapján elmondható, hogy 2018 első félévében
mindez azt jelenti, hogy valamennyi területen duplázódtak a számok 2017 azonos időszakához viszonyítva. Emellett a teljes időszakra vetített tranzakciószám is közel kétszer annyi volt, mint tavaly.
Az online ételrendelés egyébként a Nielsen adatai alapján is egyre népszerűbb Magyarországon. A hazai lakosság 49 százaléka használ valamilyen online platformot arra, hogy ebédjét, vacsoráját házhoz szállíttassa. Az interneten történő ételrendelés a harmadik legnépszerűbb online tranzakciós tevékenység hazánkban.
Ahogy tavaly, idén is toronymagasan a pizza vezeti a képzeletbeli listát. A rendelések adatait vizsgálva kiderült ugyanis, hogy 2018 első félévében a Simple alkalmazást használók több mint 27 000 alkalommal rendeltek úgy, hogy a kosárban legalább egy pizza is szerepelt. Ez már csak azért is különleges, mivel tavaly egész évben, összesen fizettek több mint 37 000 alkalommal pizzát is tartalmazó rendelésért. A Netpincér adatai is alátámasztják az olasz étel egyeduralkodását, adataik szerint
az országban online leadott ételrendeléseknek 55 százalékában hoz pizzát a futár.
Az alkalmazás használói körében a második legnépszerűbb étel a hamburger, ezt az ételt tartalmazó tranzakcióból több mint 4 300 darab futott át az OTP Mobil rendszerein 2018 első félévében.
Három év alatt kis híján megduplázódott, és mára meghaladja a milliós határt a házhoz szállított ételek havi adagszáma. A többség háromezer forintért rendel, két főre – tudta meg a Világgazdaság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.