Az Agrármarketing Centrum (AMC), a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) együttműködve elindította a Wines of Hungary – Personally név alatt futó oldalát a közösségimédia-felületeken. Az AMC bormarketing-tevékenységének célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.
Mint ismert, idén januártól a magyar borhoz köthető közösségimarketing-feladatokat az MTÜ-vel együttműködve az AMC látja el. Ennek keretében a turisztikai Ügynökség a magyar bor egységes állami kommunikációjáért és a borturizmusért felel, míg az Agrárminisztérium irányítása alatt működő AMC a közösségi bormarketing állami feladatait látja el.
Az együttműködés eredményeként született meg a hivatalos Facebook- és Instagram-oldal. A Wines of Hungary – Personally a már elérhető digitális platformokon angol, illetve magyar nyelven is népszerűsíti a magyar bort, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Emellett a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.