Magyarországon sok vásárló választotta a skandináv Jysköt, hogy lakhatóbbá, szebbé és élhetőbbé tegye otthonát, kertjét. Ennek köszönhetően soha nem látott pénzügyi mutatókat ért el 2020-2021-es üzleti évében (szeptembertől augusztusig) a magyar piacon a bútoráruházlánc. Különösen a bútorok, kerti bútorok és lakberendezési cikkek forgalma növekedett.
A vállalat 57 milliárd forint árbevételt és 12,4 milliárd forint EBIT-et, azaz kamatok és nyereségadó-ráfordítások levonása előtti eredményt ért el Magyarországon. A bázisidőszakhoz képest a forgalom 11 százalékkal, az EBIT pedig 36 százalékkal nőtt.
A sok nehézség ellenére nagyon sikeres évet zártunk mind a bevétel, mind a nyereség szempontjából. A Covid által támasztott kihívásokkal ebben az évben már rutinosabban birkóztunk meg. A vásárlóink továbbra is kedvezően fogadják azt a kínálatot, amit mi képviselünk a magyar lakberendezési piacon
– mondta Szimeiszter Sándor, a Jysk magyar, osztrák és görög tagvállalatért felelős országigazgatója.
A Jysk Csoport világszerte több mint 3000 áruházat üzemeltet 50 országban. A vállalat globálisan 4,4 milliárd euró árbevételt, illetve 610 millió euró EBIT-et könyvelhetett el a 2020/2021-es pénzügyi évben, ami 7, illetve 21 százalékos növekedést tükröz.
Magyarországon az első Jysk áruház 2005-ben nyílt meg, jelenleg 89 üzlettel rendelkezik, és több mint 800 munkatársat alkalmaz. A 2020/2021-es pénzügyi évben 4 új egység került fel a térképre, emellett 11 kirendeltség újult meg. A beruházások folytatódnak: a társaság további 4 bolt megnyitását tervezi, 22 meglévő áruház felújításával pedig még elérhetőbbé és kényelmesebbé tenné a vásárlást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.