A Rossmann Magyarország 2021-ben 9 százalékkal növelte árbevételét, és mind online, mind offline növekedni tudott: több mint 115 milliárd forintos összbevétellel zárta az elmúlt évet.
Az utóbbi időben a járványhelyzet növelte az online vásárlások mértékét, azonban az Online Drogéria és a fizikális boltok kapcsán kannibalizációról nem lehet beszélni, sokkal inkább addicionális forgalomról van szó.
A webshop forgalmának 2019-ről a 2020-as évre történő 249 százalékos növekedéséhez nagyban hozzájárult, hogy a járványhelyzet kialakulásával sokan előnyben részesítették az online vásárlást,
azonban 2020-ról 2021-re is további 7,3 százalékos fejlődést tudhat magáénak a hazai drogériahálózat. A pandémia alatt sok olyan vásárló is kipróbálta a webshopot, aki azelőtt soha nem vásárolt online, a 2021-es eredmény azt is tükrözi, hogy milyen nagy arányban sikerült megtartani őket.
2022-ben a cég közel 2000 munkavállalót foglalkoztat országosan. 1351 munkavállaló dolgozik az értékesítésben és 420 fő a logisztikán.
Nem titok, hogy a teljes ágazatban hiánypozíciónak számít a komissiózó munkakör. Azon dolgozunk, hogy megteremtsük azokat a munkakörülményeket, melyekre a munkavállók vágynak, többek között a megfelelő bérezéssel. A tavalyi évben 10 százalék feletti béremelést hajtottunk végre, és idén is így fogunk eljárni
– mondta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A vállalat 2013 óta foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkavállalókat, az idei cél ezen létszám további bővítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.