Az streaming-piacon továbbra is hatalmas a versengés az előfizetők kegyeiért. Olyan sokféle szolgáltatás fut már, hogy a háztartások nem tudnak mindenre előfizetni, így érdemes válogatni, hogy mire költik el a havi 2 mozijegynek megfelelő összeget.
Ahogy arról mi is beszámoltunk, a Netflix olyan belső problémákkal néz szembe, ami miatt kénytelen volt feladni az eddigi reklámmentes politikáját. Ezzel együtt jelentős strukturális átalakításokat is végig kell vinnie a cégnek, mivel látszik, hogy az HBO Max vagy a Disney+ lassan lehagyja a streaming-szolgáltatók pionírját.
Reagált a Netflix a csökkenő előfizetői számokra, közel 150 alkalmazottját rúgta kiA streamingszolgáltató az üzleti igények megváltozásával és cég bevételeinek visszaesésével indokolta a leépítéseket. |
A Disney+ előfizetői számaiban hamarosan egy nagy mértékű növekedésre lehet számítani, hiszen június 14-én elkezdődik a terjeszkedés, aminek köszönhetően Magyarországon is elérhetővé válik a szolgáltatás.
Akárcsak a Netflix, a Disney is elindítja az olcsóbb, de reklámokkal megspékelt előfizetését. A társaság azt ígéri, szigorúan megválogatja, milyen reklámokat mutat meg az oldalon
– írta meg az IGN Hungary.
A Variety azt írja, bennfentes forrásokra hivatkozva, hogy az olcsóbb előfizetéssel
minden film- vagy sorozatnézéssel töltött óra után átlagosan 4 perc reklámot fog látni a néző.
Ez valamivel kevesebb, mint amit az NBCUniversal streaming-csatornáján lát a néző, akinek egy óra tartalomfogyasztás mellett átlagosan 5 perc reklámot kell végignéznie.
A hírek szerint a Disney nem reklámoz alkoholt, és politikai propagandát sem enged a platformjára, illetve más szolgáltatók tartalmait sem fogja népszerűsíteni. Emellett a kiskorúaknak szánt tartalmak esetében sokkal kevesebb, és külön válogatott hirdetések jelenhetnek majd csak meg. Amennyiben egy profilnál egyértelműen jelezve lesz, hogy azt kisgyerek használja, akkor egyrészt a korhatáros tartalmakat is kiszűri a rendszer, másrészt egyáltalán nem fog reklámot a műsorszórásba keverni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.