A légitársaság a Bloomberg információi szerint felméri, hogy hány 500 férőhelye A380-ast kell újra forgalomba állítani.
Úgy döntöttünk, hogy a továbbra is népszerű A380-as gépink jövő nyáron újra repülni fognak
- olvasható a Lusfhansa közleményében.
A döntés a légi közlekedés most is égető problémáit egyelőre nem fogja tudni megoldani. A nagy fokú létszámhiány miatt Európa légi közlekedése nagyon ingatag lábakon áll, rengeteg járatot kell törölni, az utasokat pedig sokszor magukra hagyják a vállalatok.
Hosszú sorok, késések és járattörlések az európai repülőtereken – ezt tegyük, ha velünk is megtörténikA jegyárak növekedése sem tartja vissza az utazni vágyókat, olyannyira, hogy a légiközlekedési ágazat nem tud lépést tartani a megugró kereslettel. Egyre több járatkéséssel számolnak. |
Az elmúlt két év járványügyi korlátozásai után a légitársaságok nem tudnak lépést tartani az ugrásszerűen megnövekedett forgalommal. Az A380-as modellek nagy részét a pandémia kitörésekor nyugdíjba küldték, azonban most ismét hívja őket a kötelesség. Amikor 2020 júniusában garázsba kerültek a Lufthansa gépei, az akkori vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy szinte semmi esélye sincs, hogy ezek a repülők ismét felszálljanak.
A típus feltámasztását az indokolta, hogy a 777x típusú repülőgépeket, amiket a német társaság az A380-as utódjának szánt, a Boeing nem szállította le időre, sőt a legfrissebb hírek szerint a szállításokat csak 2025-ben tudják majd teljesíteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.